27 Ocak 2011 Perşembe

Burada Bir Şeyler Oluyormuş Öyle Duyduk.

Uzun zamandır girmek istediğim şu blog olaylarına sonunda cesaret edebildim. Pucca sayesinde, SamiHazinses sayesinde ve dizüstü edebiyatın diğer yazarları sayesinde. Şimdi biz eski Yonja çocukları olarak  (her ne kadar geçmişimizden utansak da - evet ben de o yonjacılardandım- gerçeği saklayamayız.) istediğimiz gibi profil düzenlemeye ne bulduysak eklemeye meraklıyız. Facebookda bile uzun bir süre denedik profilin sana özel olsun, müziğin olsun, oyun olsun buyun olsun. E baktık değiştiremiyoruz birsüre sonra vazgeçtik. Baktım bu bloggerda bi hareketlilik var. bir değşiklik,,, twitter anlık sevgili gibi ne aklına gelirse o.. facebook yıllık sevgili gibi 1 sene içinde eski fotoğraflar rafa kaldırılıyor. blogger nişanlı gibi bırakılamıyor. bakalım bu blogger da ben neler bulacağım. :) kabak cicegi dolmasi gibi acabilecekmiyim :)


Bu da Kabak çiçeği ve arısı :) herkeseee tatlı günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder